Доказано е, че шепа ядки влияят благотворно на дейността на мозъка, а и носят полза на целия организъм. Всички видове ядки съдържат много витамини А, Е и група В, а също така и много микроелементи: Калий, Калций, Фосфор и желязо.

  • бадем

    Един от най-богатите на калций продукти, който съдържа също витамин Е и много желязо. Известен със свойствата си на антиоксидант.

  • макадамия

    Ядките от макадамия подпомагат лечението на мигрена, заболявания на костната система и предпазват от сърдечносъдови заболявания.

  • червена боровинка

    Този плод е антиоксидант, пълен с витамин С за защита на имунната система и на клетките от увреждане.

  • бразилски орех

    Богатото съдържание на селен прави бразилския орех един от най-добрите антиоксиданти сред ядките.

  • кайсия

    Отличен източник на витамин А, витамин С, фибри и съдържат завидни количества витамини от В групата, Е и PP.

  • лешник

    Лешниците са богати на целулоза, витамин Е, витамини от Б-комплекс групата и фолиева киселина.

  • фурма

    Фурмите съдържат много желязо, магнезий, фосфор и 23 вида аминокиселини, които липсват в повечето други плодове.

  • пекан

    Известен е още като „цар на орехите". Богат е на калций, фосфор, манган, калий, цинк и на витамини А, В и Р.

  • годжи бери

    Годжи берито укрепва имунната система, подобрява метаболизма и зрението, пречиства организма от токсини.

  • синя боровинка

    Съдържа много антиоксиданти, фибри и витамин С. Притежават и изразени антисептични свойства

  • кедрови ядки

    Те са "първенци" по съдържание на протеини спрямо останалите ядки. Влияят благотворно върху процесите на растеж на организма.

  • голдън бери

    Имат високо съдържание на витамин Р (биофлавоноиди) и са богати на пектин. Съдържат също фосфор, витамини А, С, В1, В2, В6 и В12.